Prolog

„Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą.” Ten cytat jest używany zdecydowanie zbyt często. Ludzie wypowiadają te słowa, wzdrygając się na ich brzmienie, kiedy w ich umyśle pojawia się myśl, że pewnego dnia stracą kogoś bliskiego. Ale po chwili wzruszają ramionami, myśląc sobie, że to ich nie dotyczy. Że mają dużo czasu.
Nie prawda. To jest w ludziach najgorsze. Dopiero w obliczu śmierci, zdają sobie sprawę z tego, że byli ślepi przez bardzo długi czas. Powinni być na to gotowi. Śmierć może nas dopaść w każdym momencie. Nie mamy władzy nad tym, kiedy weźmiemy ostatni oddech. Nad nami czuwa siła wyższa.
Kiedy kogoś tracisz, możesz zareagować różnie. Można rozpaczać, tkwić w stanie zaprzeczenia, nie dopuszczając prawdy do swojego umysłu, a można też zamknąć się we własnej kuli. Tak zrobił Louis.
Kiedy Victoria umarła, stał się kukłą. Żył, oczywiście, że żył. Ale nie był sobą. Stał się duchem. Zamknął się w swojej nieprzeniknionej bańce, do której nikogo nie dopuszczał, bojąc się, że ktoś ją zniszczy.
Czuł, że pozostał z niczym. Stojąc nad grobem, czuł jak całe jego życie wymyka mu się z rąk. Miał wielkie plany na przyszłość. Plany, które miały się spełnić przy jej boku.
Ale teraz jej nie ma. Został sam.
Ludzie zawsze odchodzą. Wiedział to. Ale ona nie powinna odejść. To nie był jej czas. Tak nie powinno się stać. Co on takiego zrobił, że Bóg zabrał mu najcudowniejszą osobę, którą spotkał w całym życiu?
Louis mocno zacisnął powieki, czując zbierający się w jego gardle szloch. Zacisnął dłoń w pięść i przytknął ją do ust. Zaszlochał cicho, upadając na kolana, spuszczając głowę. Łzy rozmywały mu widok przed oczami. Zanim przymknął powieki, zauważył napis, który codziennie nękał go w koszmarach.
Zm. 20.03.13 r.

 Prolog za nami. Jestem bardzo podekscytowana tym opowiadaniem. Liczę, że wam także spodoba się ta historia, która moim zdaniem jest dość wyjątkowa. Nawet nie wiecie ile razy płakałam pisząc to opowiadanie. Co sądzicie o prologu? Mnie się podoba, wydaje mi się, że błędów w nim nie ma, bo sprawdziłam go wielokrotnie. 
Czekam na wasze opinie. Pamiętajcie, jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach to odsyłam do odpowiedniej strony. A i zachęcam do obejrzenia zwiastunu. x Do napisania kochani.




53 komentarze:

  1. zapowiada się ciekawie.:)

    już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału..

    jak będziesz mogła to mnie informuj o rozdziałach.
    @PPatryczeczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog zapowiada ciekawe opowiadanie.
    Czekam na pierwszy rozdział to wtedy się rozwinę w mojej opinii.
    @stysion

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge sie doczekac rozdzialow. Prolog swietny :D Chce byc informowana o rozdzialach ♥ @imcutepenguin

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny prolog, naprawdę zachęcił mnie do śledzenia pojawiających się rozdziałów :) strasznie jestem ciekawa tej historii :) czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy prolog :) Nie mogę doczekać się następnych rozdziałów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sabjfuswfgqwv :33
    Piękne :'))
    Płaczę jak głupia :''))
    Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Prolog jest naprawdę dobry, nie wyłapałam żadnych błędów, na które jestem dość wyczulona. Piszesz płynnie i lekko, ten krótki tekst czytało się z niewyobrażalną przyjemnością. Zaciekawiłaś mnie i już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Początkowo myślałam, że cała ta historia będzie dotyczyła życia Victorii i Louisa przed jej śmiercią. Jednak po obejrzeniu zwiastunu wiem, że będzie inaczej i tym bardziej nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału.
    Cieszę się, że trafiłam na to opowiadanie, czuję, że spędzę z nim dużo zimowych wieczorów!

    buziaki, @avonsie

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity :o
    dopiero co wstałam, ale przeczytałam to i boże, cudo
    jak zawsze, wszystko co piszesz ;)
    nie mogę się doczekać rozdziału pierwszego! ♥
    #muchlove
    @DameHazza

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się spodobał, bo jest inny. W zasadzie aktualnie nie czytam żadnych blogów o 1D, więc z chęcią 'zajmę' się tym :)
    Jedyne, co podrażniło moje oczy, to zbyt duża ilość zaimków, ale rozumiem - budowanie napięcia. Tak poza tym uważam, że jest cudowny, piszesz lekko i łatwo się to czyta :)
    Będę zaglądać tu częściej.
    Pozdrawiam,
    Loca Zabb.

    P.S. Moglabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? Taki ot szczególik, który potrafi dość efektywnie popsuć ochotę na skomentowanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę ciekawy prolog.
    Zachęcił mnie do czytania twojego bloga.
    Czekam na pierwszy rozdzial. Pozdrawiam i zyczę weny

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow już na początku widać że masz talent do pisania !;* Czekam na kolejne z niecierpliwością !xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow już na początku widać że masz talent do pisania !;** Czekam na kolejne z niecierpliwością !xx @Love_With_Niall

    OdpowiedzUsuń
  13. Już sam początek jest niesamowity!
    Z utęsknieniem czekam na kolejną notkę. xx
    @niarrlozaim

    OdpowiedzUsuń
  14. I kolejny raz mnie zaciekawiłaś za co bardzo Ci dziękuję. Przecież czytanie czegoś tak cudownego to przyjemność.
    Czekam już na pierwszy rozdział :) xx
    @hellomylarreh

    OdpowiedzUsuń
  15. Na temat opowiadania się nie wypowiem, ponieważ jestem strasznie wybredna, a ten prolog nie zwalił mnie z nóg.
    Zwrócę za to uwagę na szablon. Jest całkiem przyjemny dla oka, ale u mnie trochę się rozjechał. Wydaje mi się, że źle ustawiłaś wartości marginesów, bądź szerokość postu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty mnie chyba chcesz wykończyć... Znowu prawie się rozbeczałam, ponieważ trudno mi w ogóle znieść wyobrażenie płaczącego Louisa. Ogólnie kocham 1D, ale jednak do Zayna i niego żywię najcieplejsze uczucia. Na dodatek te rozterki nad śmiercią, utrata ukochanej... Prolog jest naprawdę dobry, pełen emocji, ale też przerażająco smutny. Mam nadzieję, że wniesiesz do tego opowiadania też trochę szczęścia, bo serio, niedługo dojdzie do tego, że będę musiała siadać przy komputerze z paczką chusteczek XD Oczywiście dodaję do obserwowanych i czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Początek bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że dalej będzie jeszcze lepiej :)
    Zapisuję sobie do zakładek, podobnie jak Infinite Feelings - cieszę się, że trafiłaś do mnie na Escape i zostawiłaś o nim info - tak jak nie cierpię spamu, tak takie zaproszenia uwielbiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu, tak długo na to czekałam. Awww. - tak wiem, bardzo dojrzałe.
    Świetny zwiastun i prolog po sztuce zemsty, raczej nie oczekuje, że w tym opowiadaniu dasz plamę. Jestem pewna, że wyjdzie fantastycznie. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  19. Prolog zapowiada się interesująco i czuje że mogę wylać trochę łez czytając kolejne rozdziały /@justmy_idols

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny prolog cieszę się że piszesz kolejny blog kochanie xx
    zaaaajebisty kooocham cię <3
    do następnego skarbie xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się bardzo smutno i sentymentalnie. Nie mogę sobie nawet wyobrazić, co musiał czuć Louis, kiedy stracił swoją ukochaną. Śmierć jest naturalnym elementem życia każdego człowieka, jednak odczuwamy pewną niesprawiedliwość, kiedy bliska nam osoba odchodzi zbyt wcześnie, a my nie byliśmy na to przygotowani. Mam nadzieję, że Lou jakoś się pozbiera, a w jego życiu wydarzy się coś lub pojawi się ktoś, dzięki czemu/komu jego ból się złagodzi. Czekam na rozdział pierwszy, oczywiście mnie informuj. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. I już po prologu mogę stwierdzić, że przy tym opowiadaniu przyda mi się porządny zapas chusteczek. ;) Muzyka idealnie dobrana, równie smutna, co prolog; nadaje mu odpowiedniego klimatu, choć tak podoba mi się ów prolog, że pewnie nawet bez muzyki byłabym zadowolona. Ładne zdania, tworzące spójną całość, po prostu nie można sie do niczego przyczepić! :) Bardzo lubię twoje opowiadania i wiem, ze na tym też się nie zawiodę. :) Będę czekać na rozdział pierwszy z paczką chusteczek po ręką. ;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooooooo Zapowiada sie ciekawe! :)
    Czekam na pierwszy rozdział :)

    P.S
    Miieniłam usename z @Real_PatrycjaB na @GonnaBeAngel
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tamto opowiadanie kończysz pięknymi słowami, to zaczynasz. eh, już nie mogę się doczekać kiedy zaczniesz to opowiadanie już pełną parą. Prolog jest nieziemski, a tymi słowami że dużo płakałaś przy pisaniu, ostrzegasz nasz że my tez się mamy na to przygotować? ;3
    No nic, wiedz że lubię takie historie, więc myślę ze się nie zawiodę. A do tego ty będziesz to pisać! To już kocham to opowiadanie.

    @mika1756

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba i w tym przypadku będę twoją stałą czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba i w tym przypadku będę twoją stałą czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obejrzałam zwiastun, przeczytałam prolog i definitywnie chcę być informowana! Plus, że będę mieć trochę wolnego czasu po tym jak skończyłam Hungera i chętnie poczytam to fanfiction. W ogóle kocham Claire Holt, strasznie się cieszę, że będzie tu występować, szczególnie w połączeniu z Louisem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejna osoba zdecydowała się pisać opowiadanie o Lou! Nawet sobie nie wyobrażasz, jak bardzo mnie to cieszy! :) Chętnie poczytam sobie coś dobrego właśnie o nim, a mimo że za Nami dopiero prolog, ja już jestem niemal w stu procentach pewna, że to opowiadanie będzie bardzo dobre. Lubię wszystkie Twoje prace, więc podejrzewam, że z tym będzie dokładnie tak samo. Szczególnie, że będzie opowiadać o Tommo, którego tak bardzo uwielbiam. Co do samego prologu.. Bardzo mi się podoba! Jest cholernie przykry, ale bardzo ładnie napisany, gra na emocjach, a to bardzo istotne. No mnie już kupiłaś, naprawdę. :D No nic.. Rozpisałabym się bardziej, ale nie bardzo mam nad czym, więc postaram się to zrobić przy najbliższej okazji, jaką niewątpliwie będzie pierwszy rozdział, którego nie mogę się doczekać już teraz! Tymczasem pozdrawiam i życzę masy weny kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prolog jest smutny i już mi się zbierało na płacz, jak to czytałam. Dlatego jestem pewna, że historia bardzo mi się spodoba. Lubię opowiadania, które wywołują tego typu emocje. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę przyznać, że prolog strasznie mnie zaciekawił, pomimo iż był również ogromnie smutny, a widok płaczącego Louisa nie wpływa zbyt dobrze na moje serducho, więc wyobrażenie sobie tego nie było zbyt przyjemne... W każdym razie, talentu Ci nie brakuje. :)
    Uwielbiam tego typu opowiadania, więc z niecierpliwością będę oczekiwać nowości. Oczywiście, informuj mnie na bieżąco. Ah, no i zwiastun również jest prześwietny!
    @_luvmyboobear

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama nie wiem co napisać. Widać, że opowiadanie do wesołych raczej się nie zaliczy, miła odmiana, dobrze czasem poczytać coś takiego napisanego w przyjemny i delikatny sposób, od razu skłania to do refleksji. Dwa pierwsze akapity bardzo trafne, jak najbardziej podzielam zdanie narratora. Ludzie do wielu rzeczy podchodzą w taki sposób, zbyt pobłażliwie, ach tam zawsze jest na wszystko czas i jak mnie coś nie dotyczy to na cholerę się martwić, a potem BENG i wielka rozpacz. Ale taka już natura ludzi, chociaż może niektórzy są jako tako ogarnięci i korzystają z życia w pełni, to i tak mało taki indywiduów. Mówisz, że wiele razy płakałaś podczas pisania tego opowiadania? Wierzę na słowo i coś czuję, że i mnie uda Ci się wzruszyć :D

    Tradycyjnie życzę weny i pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ciarki na ciele.To jest wręcz przecudowne! Kocham to!
    (oh,dlaczego to moja data urodzin? 20 marzec?) XD :c c;
    Z Twittera-Qupto :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny ;* zapowiada się ciekawie :) no cóż mogę powiedzieć z niecierpliwością czekam na 1 rozdział :)

    @Nikolsia

    OdpowiedzUsuń
  34. No nieźle, nieźle :) zaciekawiłaś mnie. mam dobrą wyobraźnie i zmysł filmowy, więc takie sceny potrafie wyobrazić sobie w 100% z oddaniem treści. Myślę że to będzie idealnie współgrało z twoim ff. trzymam kciuki kochanie. zaskocz mnie i doprowadz do łez. powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  35. No nieźle, nieźle :) zaciekawiłaś mnie. mam dobrą wyobraźnie i zmysł filmowy, więc takie sceny potrafie wyobrazić sobie w 100% z oddaniem treści. Myślę że to będzie idealnie współgrało z twoim ff. trzymam kciuki kochanie. zaskocz mnie i doprowadz do łez. powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Prolog cudowny *-* sądze , że gdyby trwał jeszcze dłużej to łzy popłynęłyby po moich policzkach .. To było naprawdę piękne.
    Nie mogę doczekać się1 rozdziału
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  37. Prolog cudowny *-* sądze , że gdyby trwał jeszcze dłużej to łzy popłynęłyby po moich policzkach .. To było naprawdę piękne.
    Nie mogę doczekać się1 rozdziału
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  38. Prolog cudowny *-* sądze , że gdyby trwał jeszcze dłużej to łzy popłynęłyby po moich policzkach .. To było naprawdę piękne.
    Nie mogę doczekać się1 rozdziału
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  39. Przeczytałam przed chwilką, trzeba przyznać że prolog zafascynował mnie. Bardzo podoba mi się pomysł,że na początek dałaś cytat, i super go rozpisałaś. FF zapowiada się takie delikatne. Zapewne będzie w nim smutek, rozpacz po utracie bliskiej osoby. To będzie coś innego ;) czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział, i na następne też. Mogłabyś informować mnie na tt o nowych wpisach? Mój username to @Dark_Lose
    Pozdrawiam i życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo mi się podoba jak piszesz, tak nietypowo, moim zdaniem :) prolog podoba mi się nawet bardzo, zdradziłaś wręcz idealną liczbę wiadomości, co oczywiście zostawia u mnie niedosyt i chcę więcej. jednak z tego co widzę to tylko 4 dni - powinnam wytrzymać :) jedyne 'zastrzeżenie' to na moim laptopie Twój szablon się trochę rozwala :)
    czekam do następnego, @_neevaeh

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej x Tutaj @Turtles_are_my :)
    Huh uporałam się w końcu z lekcjami wcześniej niż wczoraj xd
    Yaaay! xd
    Haha zabawne jest to, że ten blog znalazłam jakoś w listopadzie :D na YT zobaczyłam zwiastun xd
    A wczoraj na tt poprosiłam linka do tego bloga xD
    Jaki ten twitterowy świat mały :D
    Prolog świetny. Masz fajny styl pisania, podoba mi się :)
    Skoro płakałaś przy pisaniu to ja też będę płakać przy czytaniu :D
    Haha ok ja kończę :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mi sie podoba. Czekam na następny rozdział. Będę regularną czytelniczką. Pozdrawiam i życze weny @love_Larryx

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj :)
    Na początku- nawet nie wiem jak ci dziękować, za komentarz na Paradise, bo gdyby nie to, być może nigdy nie znalazłabym tego opowiadania.
    A muszę przyznać, że rozpoczyna się świetnie.
    Nie mogę zbyt wiele na razie napisać, ale czuję, że to będzie wspaniałe opowiadanie. Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny prolog :) zaciekawiłaś mnie co będzie dalej, więc nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ^^

    Pozdrawiam!!
    @Liam_my_angel15

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny prolog. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału i oczywiście kolejnych i mam nadzieję, ze będzie ich dużo :) @emma8802

    OdpowiedzUsuń
  46. Uśmierciłaś dziewczynę Lou? Oj ty niedobra;)
    Ogólnie cudowny prolog i czekam na 1 rozdział. Jak możesz to mnie informuj, ok? Tak będzie mi łatwiej :))
    @Olivia_Wika <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ktoś pisze opowiadanie o Tomlinsonie? Zostaję tu na stałe. Już się mnie nie pozbędziesz. Jako, że jestem wymagającym i niecierpliwym czytelnikiem, nie dam Ci żyć błagając o kolejne odcinki :) Genialnie piszesz. Pobudzasz emocje. Sprawiłaś, że oczy mi się zaszkliły, a w moim przypadku to bardzo dobry znak. Zdecydowanie czekam na więcej.
    Jestem 50ta :D Jubileuszowa, jakaś nagroda może? :) xd
    Pozdrawiam i całuję :*
    [spojrz-w-moje-oczy.blogspot.com]
    @Gattino_1D

    OdpowiedzUsuń
  48. PIĘKNY I WZRUSZAJACY PROLOG FANFICTION , KTÓRY CHWYTA MNIE ZA SERCE I KAŻE MI ZOSTAĆ DO SAMEGO KOŃCA TEGO OPOWIADANIA xx
    Informuj mnie o rozdzialach na tt mój username -> @bielejewska xx bałabym zaszczycona normalnie xx

    OdpowiedzUsuń
  49. Moja cudowna greaseblow, kocham Twoje opowiadania ♡
    Masz skarbie niezwykły talent. Powinnaś coś z tym zrobić.
    A co fo prologu-nie do opisania ! ♡
    - @sellciux

    OdpowiedzUsuń
  50. Prolog bardzo mi sie podobal (: Jejciuuu Louis :((( Jaki biedzaczek :(( biore sie za czytanie rozdzialu I (;
    @Milunia_lol2_

    OdpowiedzUsuń
  51. Niesamowite. Ściskające w ten dziwny smutny sposób. Chwytające za serducho.
    Klau, @bulikowo

    OdpowiedzUsuń